Вежба 1: Креирање нов документ
Цели:
- Креирање нов проект (документ).
- Избор на големина на платното (stage).
- Започнување со работа на нова анимација.
Упатство:
- Отворете ја програмата Vectorian Giotto.
- Одете на File > New за да започнете нов проект.
- Во дијалог прозорецот што ќе се појави, изберете големина на платното (stage), како на пример 800x600 пиксели.
- Потврдете го изборот и започнете со работа на новото платно.
- Сега креирајте основни објекти (како круг или квадрат) со користење на Shape Tool.
Задача:
- Креирајте документ со големина 800x600.
- Додајте еден квадрат и еден круг на платното.
Вежба 2: Уредување на работната околина
Цели:
- Промена на големината на платното (stage).
- Прилагодување на изгледот на работната околина.
- Работа со различни панели (Layers, Timeline, Properties).
Упатство:
- Отворете нов документ како во претходната вежба.
- Одете на Window и изберете кои панели сакате да ги видите (например, Layers, Timeline, Properties).
- Променете го изгледот на работната околина така што панелите Timeline и Properties ќе бидат видливи.
- Променете ја големината на платното на 1024x768 пиксели преку Stage Properties.
- Погледнете го панелот Properties и променете некои својства на објектите (како боја и големина).
Задача:
- Променете големина на платното на 1024x768.
- Активирајте го панелот Layers и додадете нов слој.
- Променете некои својства на објектите на платното (цветови, големини).
Вежба 3: Работа со панели - Layers и Timeline
Цели:
- Разбирање на панелите Layers и Timeline.
- Уредување на слоеви и анимации.
Упатство:
- Отворете нов документ.
- Додајте неколку различни објекти (на пример, квадрат, круг, и текст) на платното.
- Одете на панелот Layers и создадете 3 различни слоја (едниот за квадрат, еден за круг и еден за текст).
- За секој објект на различен слој, применете различни бои.
- Променете некои од објектите на слоевите (на пример, преместете ги во различни позиции).
- Променете времетраење на секој кадар во Timeline за да создадете едноставна анимација на движење на објектите.
Задача:
- Додајте 3 објекти на различни слоеви.
- Изведете анимација со промена на позицијата на објектите преку Timeline.
Вежба 4: Анимација на објекти и работа со панелот Timeline
Цели:
- Креирање на анимација на движење.
- Употреба на клучни кадри (keyframes) и помошни кадри.
Упатство:
- Креирајте нов документ.
- Додајте објект (на пример, квадрат).
- Во панелот Timeline, поставете клучни кадри на различни времиња (например, на 0, 20 и 40 кадри).
- Поставете различни позиции на квадратот за секој клучен кадар.
- За да ја завршите анимацијата, поставете помошни кадри за да се пополни движењето помеѓу клучните кадри.
- Прегледајте ја анимацијата во Preview.
Задача:
- Создајте анимација каде квадратот ќе се движи од една страна на платното до другата.
- Користете клучни кадри за позицијата на квадратот.
Вежба 5: Креирање на едноставна анимација со ефекти
Цели:
- Применување на анимациски ефекти како motion tweening.
- Работа со текст и анимација на текст.
Упатство:
- Креирајте нов документ и додадете текст на платното.
- Во панелот Timeline, поставете клучни кадри за движење на текстот (например, почетна и крајна позиција).
- Применете motion tweening за автоматско пополнување на анимацијата помеѓу клучните кадри.
- Додадете ефект на текстот за да се промени бојата за време на анимацијата.
- Прегледајте ја анимацијата и подесете ја времетраењето на кадрите ако е потребно.
Задача:
- Креирајте анимација со текст кој се движи од левата страна на платното до десната страна.
- Применете ефект на промена на бојата на текстот за време на движењето.
No comments:
Post a Comment